torsdag 13 mars 2014

Packkaoset börjar ta form!

Det började igår med att jag inte hade några jeans, inga byxor, inte en enda topp, inget som passade till skjorta (måste se proper ut som lärarassistent), 100 par skor blev plötsligt 0 par, jag slet mig i håret och kände att jag inte hade NÅGONTING ALLS att packa ned (ingen ovanlighet). Ja ni vet när man börjar tycka att rumpan plötsligt blivit slapp, benen är för korta, tuttarna för små och armarna för långa.. Dags att gå och lägga sig då va.

Men NUSÅ, efter att ha provat, provat och provat idag har jag äntligen fått lite ordning på min packning. Jag är en sådan tjej som packar i tre dagar när jag ska iväg.. Jag menar HUR arg blir man när man inser att man tagit med helt fel grejer och inte kan gå in i garderoben och byta? (Ungefär som när jag bara hade med mig en tjock långärmad tröja, mjukisbraxer och gummistövlar på kick-offen i ettan på gymnasiet och det var 30+ utomhus, been there done that liksom). Det är bäst att tänka igenom sin packning ordentligt.. :) Tur jag har en dag till på mig, har ju en hel drös kvar att packa. Problemet blir väl si som så att det slutar med att jag har packat för mycket... Äh vad är en bal på slottet, det löser sig ALLTID.


Undra om damen jag ska bo hos har paraply? Hört att det kan falla rätt mycket H2O från himlen i le Britain.

Nej nu är jag något så bedrövligt hungrig, lite Arlamjölk och knäckebröd med ost så somnar jag fint sen.

Sov gott!

/Ebba


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar