onsdag 19 mars 2014

Dagarna flyger förbi!

Hej bloggen!

Igår hade vi båda fullt upp, jag hade skola från 9:45-15 och sedan pluggade jag. Anna, Ingrid, Carol och Isabella kom över på middag vid 18. Vi åt gott och hade det riktigt trevligt! Vi åkte iväg till ett så kallat Pub Quiz sen, det är som frågesportsbingo typ, jag och min vinnarskalle briljerade. Även det var roligt! Jag var dock mycket trött igår, och idag, det är så många nya intryck, det tar extra energi att anstränga sig att prata och lyssna, så man blir skapligt trött!

Idag hade vi sista fulla skoldagen, idag var även första dagen vi delades upp, jag och Vicki hade några lektioner, och Ronja och Karolina hade några. Idag hade vi Performing arts med Year 8, PE med Year 8 och Engelska med Year 8, och två lektioner hade vi håltimme på.

Om ett tag kommer nog Ebba hem, och sen ska vi iväg till något mall tror jag, spännande!

Jag vill visa alla bilder vi tagit men jag har glapp i sladden som jag behöver från mobilen till datorn så det blir lite problematiskt.. Jag ska försöka lösa det mot kvällen när jag har tid!

/Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar