onsdag 19 mars 2014

En kväll på White Rose

Godkväll mina kära!

Under kvällen skjutsade Pauline mig, Ebba och Lisa till ett shopping center som heter White Rose. De hade alla möjliga butiker, bland annat Primark, stek va? Det var första gången jag var på Primark faktiskt, och jag blev lite besviken måste jag säga. De hade inte så mycket kläder som jag trodde, men de var iofs en ganska liten butik. Vi ska till en annan på fredag, så jag hoppas den är större! Jag köpte med mig strumpor, lösögonfransar, eyeliner, underkläder och ett skärp. Tror det var allt! Det var sjukt billigt, trosor för 1-2 pund styck och sminket för 1 pund styck och 7-pack strumpor för 2 pund (ca 20kr). Det blir mer shopping på fredag, hittade en snygg väst och kappa idag men de fanns inte i min storlek tyvärr. Hoppas leverantören har varit på Primark på fredag så min storlek finns.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar